perjantai 15. tammikuuta 2010

Rakentavaa palautetta ?

Suora kopio tästä työhevosiin liittyvästä topicista. Otan aina mielelläni palautetta vastaan sivuistani tai käytöksestäni, vaikka tosin joskus palaute on vähemmän rakentavaa. Onneksi tämä on virtuaalimaailma, enkä lannistu moisesta - kuten tosiaan olen sanonut, ei minua kiinnosta yhtään mitä mieltä muut minusta ovat, IRL-maailmassa olen täysin eri ihminen, joten on ihan sama mitä minusta ajatellaan virtuaalimaailmassa. :)

Lähettäjä: terra. 
Päivämäärä: 14.1.10 17:48:00

voi tsiisus nauran pääni irti vvenlalle :D:D:D

1: tyyppi kirjottaa ihan törkeän tyhmän dissaustekstin blogiinsa, jota oikeesti kukaan ei lue. teksti on tasoltaan naurettavaa, täynnä muka-pätemistä.

2: tyyppi puhuu siitä, miten NOORA ei pysty ottamaan kritiikkiä vastaan...

3: ...ja seuraavassa blogientryssään yrittää tehdä tallistaan saamansa kritiikin jotenkin säälittävään valoon, vaikka onnistuu vaan nolaamaan itsensä.

4: tyyppi jaksaa vikistä tässä topicissa 247.

5: viimeistään tässä kohtaa vvenla nolasi itsensä totaalisesti:
"Eikä minua oikeastaan kiinnosta paskan vittuakaan mitä muut minusta ajattelee jossain virtuaalimaailmassa, joten mieti sinä mitä haluat ja anna minun pitää mielipiteeni, kiitos. (:"
- meitä todella kiinnostaa, mitä SINÄ ajattelet noorasta ja hänen työstään?:)

6. jos NOORA antaa itsestään paskamaisen kuvan, mitähän sä itse teet?:D lyön oikeesta kädestäni vetoa, että aika moni ht.nettiläinen suhtautuu suhun tästä lähtien säälinsekaisesti.

tulee mieleen, miten hemmetin huono itsetunto pitää olla, jos oikeesti kostuu tämmösiä kirjottamalla... noh, semmosta se varhainen puberteetti on:)

ja pst. mä en tunne lainkaan nooraa, en harrasta työhevosia tai ole koskaan harrastanutkaan. musta on vaan naurettavaa, miten se, joka raataa niska limassa, saadaan yhtäkkiä näyttämään itsekeskeiseltä pissapäältä - vielä täysin ulkopuolisen toimesta.

tästä viestistä saa valittaa härönapilla, mutta siinä tapauksessa olkaa hyvät ja vikiskää myös vvenlan viesteistä. turha ihmetellä, miksi ht.netin ilmapiiri nyt on vähän mitä on, kun tämmösiä on vapaana..

pst. oon jo ylittänyt ton varhaisen puberteetin niin hyvin että mulle on suotu näitä täysi-ikäisyyden iloja monissakin määrin.
+ hajosin tolle boldatulle lauseelle. :D

Kiitoksia palautteesta, olisko nyt heti jollain jotain jatkettavaa aiheeseen.

4 kommenttia:

  1. ööö. :D repesin aika lahjakkaasti. :D sori nyt vaan sille joka tän on kirjottanut; "lyön oikeesta kädestäni vetoa, että aika moni ht.nettiläinen suhtautuu suhun säälinsekaisesti". :D no, itse en ainakaan suhtaudu suhun niin, mun mielestä on hienoa et joku muukin(kuin minä) uskaltaa sen oman mielipiteensä sanoa suoraan eikä kierrellen ja kaarrellen muiden miellyttämiseks. ;)

    VastaaPoista
  2. Uh.

    Mua naurattaa :D ht.netissä on niiiiin ihanaa, kun siellä joku alkaa arvioida sun ikää juuri esim. tuollaisilla huomautuksilla "noh, semmoista se varhainen puberteetti on."

    nimim. omakohtaista kokemusta

    VastaaPoista
  3. Hei kivaa että tulee kommenttia muiltaki ku näiltä peruslukijoilta, ja minä meen ihan samoilla linjoilla. Oikeasti vaan lähinnä naurattaa tämmönen, mutta kirjottajahan varmaan toivoo että olisin nyt yhyy lähteny virtuaalimaailmasta ovet paukkuen karkuun ja itkeny viikon yksin pimeessä huoneessa tms. :D

    VastaaPoista
  4. Niinhää sie venla rakas teetkii <3 No ei. Mie oon harvinaisten puolella saannu venlasta oikein mukavan käsitksen (kerran kylläkin taisit valittaa kun on liikaa offtopic kamaa siel meidän keskusteluis :'''D Jäi niin elävästi mieleen) Siis mua joskus niin ärsytti itteäni toi noora kun oltii sitä työkoni yhdistysdstä laittaas pystyy nii tuli kaamee mekkala siitäkii, ku olisi ollu kiva saada toimintaakii niille :/ No siis mulla on iso ego ja sillee, Omistan kolme autoa Foord sierran, Opel Calibran sekä Chevrolet Van G20:sen, minulla on myös koira, öö... ikää on 19 vuotta pituutta 179 senttiä ja nyrkki tekee pahaa jälkeä, joo ja olen lapsellinen ja mulla oli varhainen murrosikä... öö ala-asteel tais olla hmm.. neljännel luokalla. Tarviiko strategisia mittoja? ;) Jos tekee mieli dissata niin antaa tulla :_D Että joo venlan kanssa samoilla kannoilla täällä ;)

    VastaaPoista